Sunday, January 17, 2010


noen bilder fra november

Stian er først ute av huset for en gangs skyld

onsdagsmiddag på Minde

Spoonerin

litt etterpå kos

tok en tur til Oslo for å besøke neglisjerte venner

var med Eirik på skolen, som jeg ikke var sikker på om var Mari eller Eirik sin skole



jeg og Eirik lunchet litt


Var med Mari på museum (bombe) siden hun skulle notere noe til en oppgave




en sykt usunn bolle som Mari lurte meg til å spise

merkelig

Mari integrerer meg i sin kalligrafi læring


tatt av Eirik tror jeg

for en frekk mann

litt selfing i speilet hjemme hos Eirik




to trøtte typer

på banen inn til byen valgte vi å gjøre narr av twilight

turistbilde

komposthaugen som minte oss om fraglene

høydepunktet på turen



tatt av Eirik


så var jeg hjemme hos Mari, ser ikke stort ut men er større når du kommer inn

en merkelig lunch, tøyenlefse, tzatziki, pepperkaker og kaffi

hjemme hos Ragnhild





det siste sier seg selv, LOL til Mari



2 comments:

Eirik said...

Trivelig blogginnlegg.

Mari_MT said...

ABNORMT trvelig blogginnlegg.

hamsterlatter tilstede under flertall av bildene.

:}