Tuesday, December 1, 2009

noen bilder fra oktober

onsdagsmiddag hos familien

far i huset

Martin og mor



Stian gjør seg klar for å sjekke opp damerne

fotoutstillingen min

lure Egil på kafe

Stig lærte meg oregami

onsdagsmiddag i hula mi, nachos FTW


på metall konsert på værftet

hjemme en tur, der fokus var familie og mat







høst i Bergen


noen har drite på draget

2 meter unna, for et strøk jeg bor i

før Hildur klippet meg

laks på Minde, onsdagsmiddag igjen


ute med folk fra klassen


så litt kvarteret, halloweenfestopplegg

3 comments:

Unknown said...

jeg liker fotoutstillingen:) også blir jeg litt trist for at jeg ikke har vært på onsdagsmiddager i det siste!hehe

Eirik said...

tusen millioner bilder! me like:)

Anonymous said...

I inclination not concur on it. I regard as precise post. Particularly the appellation attracted me to be familiar with the whole story.