Tuesday, November 15, 2011


Her er bilder fra min post-bachelor ferie. Første del av turen var til San Diego hvor jeg skulle besøke Dag Eirik og tilbringe en uke før jeg dro til Cuba.

deilig å kjenne varm sol i ansiktet, Union Station LA

det rette tilbehøret til en togtur

Union Station i LA var vakker. kunne godt ha sittet å lest der i flere timer

Amtrak toget fra LA til San Diego gikk virkelig helt ute ved kysten

rotet meg inn på handikap doen

vakker solnedgang på togturen

fremme i SD tok jeg meg en rusletur på Pasific Beach mens Dag Eirik var på skolen.

de har mye snus i USA, men ingen av de jeg prøvde var noe særlig på smak. men så viste det seg også at de hadde General (til den nette sum av 30kr stk)




jeg tok også bussen til Old Town, som er et slags museum/attraksjon som skal framstille SD ca 1800 tallet.

iskald Øl

hjemme hos Dag Eirik



Dag Eiriks ride

nå er vi nærme Mexico

der er Mexico

baseball kamp mellom San Diego Padres og Chicago Cubs

all you can eat-seats!

overlegen seier til SDP

grilling på verandaen

froot loops!

mye sunn mat

Dag Eirik prøver å kurere min "jet lag" med Jamerson

på vei til Mt. Solidad



solnedgang på Mt. Solidad




klare for å besøke USS Midway


og det skipet klarte de å bygge på 5 år


kjøpte Panama hatt til Karsten. det var også en grei hatt og ha når jeg var i Cuba. Jeg skulle være 2 uker i Cuba for å besøke madammen, det meste av det i Bayamo.

vell fremme i Havanna

aggressiv påfugl som spiste av tallerkenen til Mari


nesten identisk kopi med Capitol Hill i Washington D.C

i Cuba holder de med Team Edward

klassisk Cuba



Øystein hviler i skyggen


det klassiske turist bilde



på Rom-museum


framme i Bayamo etter en 12timers busstur


hadde ikke ventet å se denne på kinolisten






etter noen dager i Bayamo ble det fjelltur på Cubas høyeste fjell Pico Turquino (1975 moh.)



ganske bratt noen steder


den største marken jeg har sett i mitt liv (trykk på bildet for å se)

framme ved base camp



kald kveld. har ingen bilder fra resten av turen grunnet et episk regnvær. måtte pakke ned kameraet i alt jeg eide.

tur til Manzanillo

identisk





alene i Havanna. reiser tilbake til San Diego for å tilbringe en uke til i USA før jeg reiser hjem til Norge.

Jeg, Dag Eirik og Vera dro til LA for å dra på Robyn og Røyksopp konsert. Som har nesten utelukkende homofile fans i USA. været i LA er veldig lokalt. i Beverly Hills var det sol og varmt.

mens det var kaldt og endel vind på Santa Monica beach

en av mine helter på Hollywood blvd.


on top of the Olsen twins

kan skimte Hollywood skiltet i bakgrunnen....langt borte

tapt seg litt han edderkoppmannen.

No comments: