Wednesday, August 24, 2011


lenge siden sist. vet ikke hvorfor jeg ikke har skrevet noe, jeg antar det koker ned i latskap og det faktumet at jeg ikke føler jeg har gjort noe siden jeg kom igjen fra Tanzania. men her kommer litt bilder fra tiden jeg kom igjen fra Tanzania til sommeren begynner.

siste bilde tatt i Tanzania, sent på kveld i departure hallen på Julius Nyere International Airport

første bilde tatt i Norge. rett hjem og rett på ski

han kjente meg ikke igjen

forsinket bursdagsgave fra Mari

oppstart på operasjon hulken igjen. ble minimalt med trening i Tanzania, alt for varmt.

av og til så våkner du opp så er Diego der; "Ska vi spise kebab!"

og det gjorde vi. 125kr for den største kebaben jeg har sett (den kalles for sølvkuken). på høyre side er en vanlig kebab.

2/3 inn i spise gilde

etterpå var han helt skutt

?

ble endel psykiatri lesing fram mot eksamen og sammen med prakis

nei

onsdagsmiddag hos Stig og Solveig

før

etter

måtte kjøpe meg ny skjerm etter at den gamle streiket.

ny sykkel ble det også

ny bærbar

og ny mobiltelefon. uff, får frysninger enda over hvor mye penger som ble brukt.

på fjelltur i Sykkylven rundt påsketider

påskeegg jeg fikk i gave fra Mari

det er fint å være hjemme og


etter påske dukket Magnus og Live opp en tur også.

17. mai frukost på Minde



jeg og Magnus laget oss Øl-gryte (mannepoeng)

tur over vidden med Mari

Diego sover i alle sine senger

blodpølse og bacon kveld med Karsten



No comments: