Sunday, March 4, 2007

på fredag tenkte jeg at det ville bli gøy med en road trip, jeg ringte "raskt" Diego og fortalte om mine planer. så var det rett inn i bilen med rettning mot Volda.

i Volda besøkte vi Ragnhild fra fhs.


den latterlige fjernkontrollen.

veldig Ragnhild.

og Ragnhild bare måtte vise oss den enorme sjekken hun fikk for sin flinkhet.


vi møtte også på en gammel klassekamerat i Volda, vi møtte han på bunnpris der han skulle kjøpe kaffi. vi tok selfølgelig turen med tilbake til hybelen for å se hvordan den så ut. når vi kom inn å så alle bøkene var eg sjokkert deretter oppgitt men så vart eg igjen fasinert.

det viste seg at Geir har rundt 1800 bøker, og jobber med å få 2000. akkurat for øyeblikket driver han å pløyer gjennom Hamsuns samlede verker.

du har mye bøker når du stabler dei bak bokhyllen.

høytlesing fra bjorneboe.

Geir forteller om den gangen den ene fjøllen knakk i bokhyllen over sengen og han voknet under en haug med bøker.

Diego under den historien.

men Geir er som andre studenter, liker å ta seg en øl i ny og ne.

og før vi reiste tilbake måtte vi selvsagt ta en kaffi med Geir, det var den 3 literen til Geir for dagen. så det var ganske tidlig på dagen med andre ord.

etter det var det rett hjem og legge seg

2 comments:

Frikk said...

Kom dokke rett etter at eg for eller? (utspekulert..)

Eirik said...

Respekt til bloggen din. Begynner å bli tjukt med bilder. Har tatt blomsterbildet selv ja. Legger ikke ut noen andre sine bilder på bloggen, så sant de ikke er tatt med mitt kamera...